/8 1 12345678 Created on септември 26, 2023 By admin Въпросник за офис МалдостТези въпроси ще ми помогнат да разбера какви са специфичните изисквания и цели за рекламата и да разработя подходяща стратегия за реклама. 1 / 81. Какъв е бюджетът за рекламата?Изберете 1 отговор 1. до 300 лв/месец 2. между 300 лв. - 500 лв. 3. между 500 лв. - 800 лв. 4. между 800 лв. - 1000 лв. бюджет за един месец реклама.*повторното натискане отменя отбелязаното Много е важно каква възраст търсим, като наши клиенти 2 / 82. Окъде са потенциалните ви клиенти?Изберете до 2 отговора 1. квартал Младост 2. София 3. София и област 4. България 5. Друго. Посочете. с повторно натискане отменяте отбелязаното 3 / 83. На каква възраст потенциалните ви клиенти?Изберете до 2 отговора 1. до 25 2. между 25-35 3. между 35-45 4. между 45-55 5. между 55-75 *повторно натискане отменя отбелязаното 4 / 84. Колко имота ще се рекламират месечно?Изберете 1 отговор 1. до 5 имота 2. между 5 - 10 имота 3. повече от 10 имота този отговор ми е необходим да разбера какъв тип реклама да пускам. да рекламирам еднични имоти или да пускам карусел от имотите* повторно натискане отменя отбелязаното този отговор ми е необходим да разбера какъв тип реклама да пускам. да рекламирам еднични имоти или да пускам слайд с имоти 5 / 85. Какви са интересите на нашата аудитория? 1. имоти, жилища 2. бизнес имоти 3. инвестиции в имоти 4. ипотечни кредити 5. парцели 6. финансови пазари 7. ремонт на дома 8. дом и градина 9. управление в бизнеса 10. финансови пазари 11. ремонт на дома 12. инвестиции предлагам списък с възможни опции. хубаво да се избере от тях между 6-8 позиции 6 / 86. Нашите основни рекламни усилия се насочват за:Изберете до 3 отговора 1. реклама на отделни имоти 2. реклама за услуги: търсене на имоти - за купувачи 3. реклама за услуги: продаване на имоти - за продавачи 4. реклама, че извършваме консултации за собствеността или имоти 5. реклама за набиране на нови консултанти Ясно, че можем да рекламираме всичко гореспоменатото, но като за начало трябва да се насочим към едно-две неща. Ще видим ефекта много по-бързо.*повторното натискане отменя отбелязаното какъв резултат ще ви зарадва най-много 7 / 87. Какво считате за успех в рекламите във Facebook? Какви ключови показатели на успех (KPI) бихте искали да следите?Изберете до 3 отговора 1. количество нови купувачи 2. количество нови продавачи 3. количество запитвания от сайта, ФБ, Инст. 4. количество обаждания 5. количество реални сделки с новодошли от реклами 6. количество клиенти в физическия ви офис с повторно натискане отменяте отбелязаното 8 / 88. Други забележки, коментари, ако имате Прекъсване The average score is 17% 0% Направи пак Изпрати отзив